دانشگاه نوشت های من...

"خاطرات دانشجویی"

"خاطرات دانشجویی"

دانشگاه نوشت های من...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۲ رمضان

تولد...

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ب.ظ

من خودم زاده سرمای شب دی ماهم👇👇

شاعر این شعر عجب قشنگ گفته 

نظرات  (۲)

۲۴ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۴ گرافیست ارشد
ححححححححححححح جالب بود
شاعرش کی هست ؟
تولد منم همین چند روز پیش بود
پاسخ:
من خودم زاده ی سرمای شب دی ماهم
بی تو با سردی بی رحم زمستان چه کنم؟ 
علیرضا آذر
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۵۸ گرافیست ارشد
احسنت ، رسایت وست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید
پاسخ:
حتما .اگر مطالبش مورد پسندم باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی