دانشگاه نوشت های من...

"خاطرات دانشجویی"

"خاطرات دانشجویی"

دانشگاه نوشت های من...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۲ رمضان

دلتنگی

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳ ب.ظ

سلام نمیدونم نامه رو برای کی بنویسم .اما مینویسم به اون دلیلی ک دلتنگم شاید احمقانه ب نظر برسه من دلتنگی؟!!!گاهی وقتها مثل یه همچین لحظه ای دلتنگی فوران میکنه وحتی برا اون کسی که دوستم ندارد دلتنگ میشوم وخدا میداند ومن میدانم و....هی الان که مهاجرت رو پذیرفتم دلتنگیم بیشتر شده خدا یا  من جز تو کسی رو ندارم که یارو یاورم باشه خدادختر ها بعد از پدر به برادر تکیه میکنن وما نیز هم البته خدا سایه مادرم رو حفظ کنه بالا سرم دلم برای خودم میسوزه چرا باید یک ادم احمق وارد زندگیمون بشه

۹۹/۰۷/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
r .b

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی