دانشگاه نوشت های من...

"خاطرات دانشجویی"

"خاطرات دانشجویی"

دانشگاه نوشت های من...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۲ رمضان

کرونا

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶ ب.ظ

به نام خدا 

سلام اینجا کرونا اومده همه درگیر این بیماری شدن ویه جورایی زندگی متوقف شده اونجا چ خبره؟عجب ادمی هستم من چ خبر میتونه باشه.میدونی یه لحظه یاد تو افتادم دلم شکست.من از این دنیا فقط وفقط یه چیز میخوام اونم اینه که بتونم نام نیک بر جا بزارم دستت درد نکنه ازت کمک میخوام ها بهم کمک کن راستی ی چیز بدتر از کرونا هم هست اونم سنگ دل بودنه من از این دنیا فقط یک چیز رو با خودم میارم اون هم عمل خودمه  وسلام راستی اینقدر ک میگن بری سر مزار پدرت وازش بخوای کمکت کنه راسته ؟؟!!تو کمکم میکنی آیا😍😍

۹۹/۰۴/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
r .b

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی