دانشگاه نوشت های من...

"خاطرات دانشجویی"

"خاطرات دانشجویی"

دانشگاه نوشت های من...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۲ رمضان

من اولویت اول کسی نیستم

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۷ ق.ظ

من اصلا کسی نیستم که بخوام اولویت کسی باشم.یا اگر نباشم دلتنگم شوند یا یادداشت برایم بنویسند وبگونید مواظب خودت باش یا حتی دریغ از یک ـ....

۹۸/۰۹/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
r .b

نظرات  (۱)

۱۰ آذر ۹۸ ، ۰۶:۱۴ مجنونِ لیلی

دوست دارم که خودم پشت خودم باشم و بس

به تن هیچ عقابی پر و بالی ندهم

پاسخ:
افسوس وصد افسوس که این گونه نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی