دانشگاه نوشت های من...

"خاطرات دانشجویی"

"خاطرات دانشجویی"

دانشگاه نوشت های من...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۲ رمضان

رمضان ومن وابلیس!!!!

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۴ ب.ظ

به نام خدا

درهرصورت خدا برتر است

سبد گل ای جلو چشم من میزاری واونوقت میخوای که انتخابش نکنم وبهش دست نزنم؟!!؟!؟!؟!ابلیس خیلی عوض شدی ها....ازرفتارت میشه فهمید هییی

ابلیس این روزها فقط سراغ خدا میرم واز خدا میخوام که خودش چاره ساز باشه

راستی یه چن وقته دیگه وسوسه نداری  چررررراااااا

خسته شدم از بس هی گفتم ابلیس....

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ببخشید دیگه نمیگم تا جواب نامه هامو ندی باشه

رخ بنما بگو که چرابا بنی آدم نمی سازی

۹۵/۰۴/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
r .b

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی