دانشگاه نوشت های من...

"خاطرات دانشجویی"

"خاطرات دانشجویی"

دانشگاه نوشت های من...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۲ رمضان

برای تو مینویسم ابلیس جان!!!!

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۹ ق.ظ

به نام خدا

در هرصورت خدا برتراست...

رسم نیست جواب نامه را ندهند تواین خبط را انجام دادی.خودت بگو چکار کنم؟!خیلی بی انصافی که با ظاهر دل فریبت خیلی هارو ...

بگذریم من منتظر جواب ارشد هستم هر جور دلت میخاد تا کن،تازه بدجنس بودنت برا اینه که دل فریبی 

هیچ وقت دوست نخواهم داشت.....


رخ بنما!!!!!

۹۵/۰۳/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
r .b

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی